Samla alla dina kunder i systemet. Alla medarbetare har tillgång till samma information och inte lokalt på en dator.
Sparat i molnet
Spara dokument, skriv en anteckning och hantera kontaktpersoner.
Samlad och sparad information
Samtliga medarbetare har tillgång till samma information. Spara tillexempel offerter, avtal på ett och samma ställe och riskera inte informationen försvinner på en lokal dator eller med en specifik medarbetare.
Projekt
Få en enkel översikt om vilket projekt som tillhör vilken kund. Enkelt att hitta informationen i många år framöver.
Kontaktuppgifter
Kontaktpersoner kommer och går även hos dina kunder. Spara in kontaktuppgifterna centralt i kundregistret så riskerar ni inte att dom försvinner om någon av dina egna medarbetare slutar.
Redo att komma igång?
Du kan alltid prova fritt i 30 dagar för att se om du gillar lösningen. Om du har några frågor eller funderingar kontaktar du vår support så hjälper dom dig.